le forum test de Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par aide@francite.net tony

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
markwatson1008
Posté le:
5/8/2021 01:46
Sujet du message:
HOW TO ACCESS LINKSYS WIRELESS ROUTER AN
Répondre            

Use your computer to connect to your router's wireless or wired network. Visit that IP address in your web browser to access the login page. Use the Linksys router login password to log into the router which is ‘admin’ and click login after entering the details. This is how to access Linksys wireless router. If you want to change the password, then Access the router by opening a browser window and visiting http://192.168.1.1 in the address bar. Log into your router with the current username and password. Visit our guide to find more info on how to log in to a Linksys router. Once you've accessed the router, go to Wireless > Wireless Security. Older models will say Wireless Settings instead of Wireless Security. Enter a new WiFi password in the Passphrase field. Save the changes.
Read more
ea6400 default password

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum